+420 778 768 863 info@yoga-motion.cz            

Doprava a platba 

Výše poplatků za dopravu zboží dle způsobu platby, převzetí a způsobu doručení je také uvedena v pokladně při dokončování objednávky. Změna vyhrazena. 

Doručování a platby - Česká republika 

  • Balíkem do ruky kurýrem (GLS nebo DPD)115,- Kč při platbě předem  
  • Balíkem do ruky kurýrem (GLS nebo DPD) 145,- Kč při platbě dobírkou (tedy +30 za dobírku)
  • Doručení zpravidla do 24 hodin od odeslání 

Doručování a platby - Slovenská republika 

  • Balíkem do ruky kurýrem (GLS nebo DPD)180,- Kč při platbě předem  

Pozn: Na Slovensko je zaslání možné pouze při platbě předem 

Doručování a platby - osobní odběr 

  • Osobní odběr zboží objednaného v e-shopu je možný po telefonické domluvě v Praze a Žďáru nad Sázavou.
  • Odběr v Praze je na adrese: RADLICKÁ 38, PRAHA 5 (termín po předchozí tel. domluvě) UPOZORNĚNÍ - v období 7.srpna - 17.září z důvodu dovolené osobní odběr v Praze není možný 
  • Při zadání osobního odběru vám e-shop nabídne platbu předem na účet a do e-mailu vám přijde číslo účtu k úhradě částky za zboží
  • Osobní odběr je zdarma 

ZASÍLACÍ ADRESA

Zasílací adresa se může lišit od adresy fakturační, tuto volbu proveďte v průběhu procesu dokončení objednávky.

PLATBY PŘEDEM

Náležitosti pro platbu bankovním převodem jsou zasílány na email spolu s informacemi o objednávce v návazném emailu.

DOBA DORUČENÍ

Zboží odesíláme nejpozději do 3 pracovních dnů od data potvrzené objednávky.

O odeslání / připravenosti zásilky je zákazník informován emailem nebo SMS zprávou.

ZÁSILKA NEDORAZILA V POŘÁDKU, CO DĚLAT

Přebírejte pouze zásilku, která je viditelně v pořádku a bez poškození. Pokud obal poškození vykazuje, zásilku odmítněte a nepřebírejte. Pokud přeberete zásilku a při rozbalení zjistíte, že její obsah je poškozen, je třeba nás ihned ten samý den informovat na emailu info@yoga-motion.cz nebo na tel. čísle +420 778768863. Kontaktovat také můžete přímo dopravní společnost, která vám zásilku doručila. Obsah celé zásilky a poškozeného zboží nafoťte, připravte dobře zabalené k odeslání zpět a dále postupujte podle domluvy s námi. Na pozdější reklamace není možné brát zřetel. Vše se budeme snažit vyřešit k Vaší plné spokojenosti.